loading...

فانتوم

علیرضا بازدید : 97 پنجشنبه 13 مهر 1396 نظرات (0)

دانلود فیلم Troy 2004 تروی با دوبله فارسی

دانلود فیلم Troy 2004 تروی با دوبله فارسی , فیلم خارجی

دانلود فیلم Troy 2004 تروی با دوبله فارسی

این فیلم دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

 

دانلود فیلم تروی دوبله فارسی بدون سانسور ،  دانلود فیلم تروی با حجم کم

علیرضا بازدید : 107 پنجشنبه 13 مهر 1396 نظرات (0)

حامد هاکان خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ درگذشت. فرزاد فرزین درگذشت حامد هاکان را تایید کرده است. در ادامه عکس و بیوگرافی “حامد هاکان” و علت فوت وی را می خوانید.

درگذشت حامد هاکان خواننده و آهنگساز جوان

حامد هاکان، خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

حامد هاکان خواننده و آهنگساز جوان درگذشت , اخبار فرهنگ وهنر

حامد هاکان خواننده و آهنگساز پاپ

فرزاد فرزین درگذشت این خواننده جوان را تایید کرده است. حامد هاکان متولد سال ۶۲ بود. او از دوران کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشت و در سن نوجوانی به موسیقی پاپ علاقه مند شد.

 

علیرضا بازدید : 92 یکشنبه 09 مهر 1396 نظرات (0)

بیوگرافی وینفرد شیفر

وینفرید شیفر متولد ۲۰ دی ۱۳۲۸ در آلمان، مربی فوتبال است

این بازیکن سابق فوتبال در شهر ماین آلمان غربی بدنیا آمد، او در بین پنج فرزند خانواده، چهارمین است، پیش از تبدیل شدن به یک مربی فوتبال، یک هافبک موفق بود

بیوگرافی وینفرد شیفر + زندگی شخصی و افتخارات , ورزشکاران
علیرضا بازدید : 154 یکشنبه 05 شهریور 1396 نظرات (0)

فال موفقیت نیمه اول شهریور ماه ۹۶

فال موفقیت نیمه اول شهریور ماه 96 , فال موفقیت

فال موفقیت نیمه اول شهریور ماه ۹۶

فروردین

تولدت مبارک. برای این ماه کارهای زیادی داری و از حالا باید لیست بلند بالایی تهیه کنی، بعضی وقتها فکر میکنی هر چقدر که داری میدوی، بازهم کارهایت به نتیجه نمیرسد. صبورباش و با شخصی با تجربه ای به گفت و گو و مشورت بنشین مطمئنا راه حل مناسبی پیش پایات خواهد گذاشت. انرژی ات مقداری کم شد. است؛ یا به غذای مقوی تری احتیاج داری یا بدنت نسبت به خواب بیشتری نیاز دارد. لازم نیست همه مسئولیتها را به تنهایی بر عهده بگیری و گاهی باید دیگران را هم در انجام آنها شریک کنی. این ماه هیجان زیادی خواهی داشت، سعی کن آرامشت را حفظ کنی، این هفته موقعیت خوبی است  که چیزهایی را تغییر بدهی یا یک نظافت کلی بکنی تا همه چیز رنگ و بوی تازهای به خودش بگیرد. آن وسایلی که اضافی اند را دوربیانداز امسال سالی است که برای ایجاد تغییرات در وضعیت حرفه ای ات آمادگی بهتر و بیشتری نسبت به پارسال داری؛ اول از تغییرات جزئی شروع کن تا نوبت به تغییرات کلی برسد؛ خواهی دید که بعد از مدت کوتاهی همه چیز همانی می شود که میخواهی.

اردیبهشت

احتیاج به کمی مرخصی داری اگربرایت امکان پذیراست، به دنبالش باش، آخر هفته ها را در خانه بمان و از بودن در فضای  خانه ات  لذت ببر کاری کن که بخشی از هزینه های خانه ات کاهش یابد. در این تابستان با شخصی آشنا می شوی که تاثیراتی روی زندگی ات میگذارد. خیلی خوب است که رویاهای زیادی را در سر می پرورانی برای رویاهایت زمان بگذار و جدی به آنها فکر کن، سعی کن برای رسیدن به آنچه در سرداری برنامه ریزی و تلاشت را دوچندان کنی تا آنها را به تحقق برسانی. تاکنون هر کاری کرده ای نشانه های خوبی همراه داشته است، برای بقیه اش هم امیدوار باش. بلند پروازی ات را هم کنترل کن و برنامه هایت را قدم به قدم پیش ببر فراموش نکن که با آغاز هر کاری، تقریبا نصف آن را انجام داده ای و خواستن، توانستن است. هرکسی شخصیتی دارد و همه یکسان نیستند؛ پس در مورد دیگران قضاوت بیجا نکن، خودت استعدادهایی داری که تاکنون به آنها پی نبرده ای، در پی کشف ان استعدادها باش  تا میتوانی شکوفایشان کن، آرزویی که در سر می پرورانی، با کمی علاقه، اراده و همت عملی میشود.

فال موفقیت |آریاهوم

aryahome.ir › مجله موفقیت
Translate this page
فال موفقیت نیمه دوم مرداد ماه ۹۶ فروردین در این ماه نسبت به مسائل دوروبرت بی تفاوت نباشی و نسبت به آنها عکس العمل نشان بده. فکر و زبان و عمل، رمز موفقیت است.
علیرضا بازدید : 132 جمعه 13 مرداد 1396 نظرات (0)

مثبت اندیشی چیست ؟

مثبت اندیشی چیست ؟

مثبت اندیشی چیست ؟

مثبت اندیشی صرفاً در داشتن افکاری خاص خلاصه نمی شود، بلکه نوعی رویکرد و جهت گیری کلی درباره ی زندگی است. مثبت اندیشی یعنی توجه داشتن به امور مثبت در زندگی و نپرداختن به جنبه های منفی. مثبت اندیشی به معنای آن است که تصور خوبی از خویشتن داشته باشیم، نه آنکه همواره خود را سرزنش کنیم. مثبت اندیشی یعنی نیک اندیشیدن درباره ی دیگران و حسن ظن داشتن به آنها و با دیگران به صورت مثبت برخورد کردن. مثبت اندیشی به این معناست که انتظار داشته باشیم تا در دنیا به بهترین چیزها برسیم و یقین داشتن به این که به خواسته های خود خواهیم رسید.

علیرضا بازدید : 86 شنبه 07 مرداد 1396 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی چیست:

فروشگاه اینترنتی (فروشگاه آنلاین) یک وب سایت است که مانند یک فروشگاه سنتی، اجناس مختلفی را برای فروش عرضه می‌کند.خریداران پس از ورود به سایت فروشگاه،کالاهای موردنظر خود را سفارش می‌دهند.

 

پس از تکمیل سفارش، هزینه‌ی اجناسی که از طریق خرید اینترنتی خریداری شده اند به چند شیوه قابل پرداخت است:با کارت‌های بانکی(سامان,پارسیان,صادرات ...)،شیوه پرداخت نقدی به مأمور پست در زمان تحویل کالا، و یا واریز به حساب. پس از مشاهده و تأیید سفارش توسط مسئول فروشگاه، مأمور پست کالا را در محل فروشنده تحویل می‌گیرد و به دست خریدار می‌رساند.

 

اداره‌ی فروشگاه اینترنتی توسط نرم‌افزارهای ویژه‌ای صورت می‌گیرد که اضافه کردن کالا، ایجاد سبد خرید، اتصال به سیستم بانکی، اتصال به سیستم پست،پیگیری سفارش توسط خریدار، مشاهده و ارسال سفارش‌ها توسط فروشنده، و تهیه‌ی گزارش‌های مختلف از فروش، از امکانات این نرم‌افزار است.توجه داشته باشید که شاید هنوز فرهنگ خرید به صورت کاملا آنلاین بدون حتی یک تماس هنوز در ایران کاملا جا نیفتاده است اما داشتن فروشگاه اینترنتی سبب آشنائی هزاران نفر با محصولات شما خواهد گردید که هر کدام از آنها می توانند به صورت سنتی و یا تماس مستقیم با تلفن از شما خرید نمایند.

 

سرویس خرید و فروش اینترنتی (cash on delivery):

با توجه به رشد چشمگیر و روز افزون تکنولوژی وسایل ارتباط جمعی همانند : تلفن ، فکس، پست الکترونیک و اینترنت ، اقبال عمومی برای استفاده از سرویس های نوین که بر بستر اینترنت قابلیت اجرا دارند افزایش یافته و از اینرو صنعت پست می بایست وارد مرحله نوینی از چرخه حیات خود گردد و خدمات جدیدی را در حوزه فعالیتهای خود و نیز نیاز بازار عصر جدید تعریف و ارائه نماید.

 

از طرفی با توجه به افزایش چشمگیر کاربران اینترنت و بازار بالقوه موجود ضرورت حضور شرکت پست به عنوان شبکه گسترده توزیع بیش از پیش نمایان میگردد.در همین راستا سرویس خرید و فروش اینترنتی شركت پست در سال82 به صورت محدود آغاز و سپس با افزایش تقاضا از سوی فروشندگان، خریداران و شرکتهای فعال در حوزه تجارت الکترونیک به تدریج سایر واحدهای پست تجهیز و امکان ارائه سرویس به مشتریان فراهم گردید.

 

سرويس خريد و فروش اينترنتي شركت پست به فروشندگان امكان ميدهد كه محصولات و كالاهاي خودر را در يك فضاي مجازي و به كليه خريداران عرضه نمايد. از مزاياي اين سرويس كاهش هزينه هاي مربوطه و سهولت دسترسي به بازرهاي متعدد را ميتوان برشمرد .

 

 

علیرضا بازدید : 120 شنبه 07 مرداد 1396 نظرات (0)

نکات ایمنی اره نواری

نکات ایمنی اره نواریعوامل ایجاد ترک در تیغه اره

نکات ایمنی اره نواری

تقریباً ۱۶۷٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۳۸ ثانیه)

1- اره نواري اگر بطور صحيح مورد استفاده قرار نگيرد ، مي تواند بسيار خطرناك باشد.
2-دستورالعمل سازنده دستگاه ، بدقت بايد خوانده شود.
3-پيش از اقدام به استفاده از هرگونه ابزار يا ماشين آلات ، اطمينان حاصل كنيد كه دستورالعمل آن را كاملا فهميده ايد.
4-پيش از استفاده از دستگاه ، كاربرد و محدوديت هاي آن را فرابگيريد.
5-بمنظور كاهش ارتعاشات اره نواري ، آن را به كف ( يا سطح كار در ارتفاع مناسب ) كاملا ثابت كنيد.
6-اطمينان حاصل كنيد كه تيغه تحت كشش مناسبي قرار دارد.
7-از تيغه هايي استفاده كنيد كه تيز باشند و بطور مناسب تنظيم شده و به عبارت ديگر براي كاري كه ميخواهيم انجام دهيم مناسب باشند.
8-هرگز براده ها را با دست يا هواي فشرده از روي ميز تميز نكنيد . از يك برس يا قلم براي اين كار استفاده كنيد.
9- هنگام برشکاری ، از اعمال فشار اضافي اجتناب کنید.
10-پس از تنظیم اندازه قطعات برای برش ، از میزان پایین آمدن جک با سرعت متعادل اطمینان حاصل کنید.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 15,726
  • بازدید کلی : 59,227