loading...

فانتوم

متن آهنگ ترکم نکنیا هوروش بند تو که میدونی دور شی میمیرم من نفس هی از تو میگیرم نرو نذار قفس بشه دنیام ترکم نکنیا …

علیرضا بازدید : 104 شنبه 10 آذر 1397 نظرات (0)

آهنگ عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من هوروش بند

دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام ترکم نکنیا

Download New Music Hoorosh Band – Tarkam Nakonia

آهنگ عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من هوروش بند

 

متن آهنگ ترکم نکنیا هوروش بند

تو که میدونی دور شی میمیرم من نفس هی از تو میگیرم
نرو نذار قفس بشه دنیام ترکم نکنیا …
من یخ میکنم سرما که سهله تب میکنن گلای باغچه بی تو یذره هم حتی از من نمیمونه
میگردم هی دور تو تا کی هر روزمم سرگیجه باشه پیشم بمون تا که کنارت آخر از هم 

آهنگ عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من هوروش بند


برچسب ها هوروش بند ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 400
  • بازدید سال : 15,724
  • بازدید کلی : 59,225