loading...

فانتوم

دیوونه من یه عالمه تنها میشم بری چشمام دنبال توئه  دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام بگو نمیری Download New Music Shayan Eshraghi – Begoo Nemiri   خواستم باشم ت

علیرضا بازدید : 103 شنبه 07 مهر 1397 نظرات (0)

دیوونه من یه عالمه تنها میشم بری چشمام دنبال توئه 

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام بگو نمیری

Download New Music Shayan Eshraghi – Begoo Nemiri

شایان اشراقی بگو نمیری

 

خواستم باشم تنها توام خندیدی و بچه شدم اصلا نبود دست خودم بگو نمیری
تنها ام و دور از همه عشق تو باشه بسمه صد سال با تو یکمه بگو نمیری
دیوونه من یه عالمه تنها میشم بری چشمام دنبال توئه هر جایی ام بری
دورم شلوغ میشه بری اما نیستن دلی …
دیوونه من یه عالمه تنها میشم بری چشمام دنبال توئه هر جایی ام بری
دورم شلوغ میشه بری اما نیستن دلی …

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی بگو نمیری با لینک مستقیم
بگو تو هم مثل منی نمیتونی دل بکنی شبیه من حیفه نشی بگو نمیری
نه نشی برام خاطره واسه دلی که هوادارته رفته دلم و نداشت سابقه بگو نمیری
دیوونه من یه عالمه تنها میشم بری چشمام دنبال توئه هر جایی ام بری
دورم شلوغ میشه بری اما نیستن دلی …
دیوونه من یه عالمه تنها میشم بری چشمام دنبال توئه هر جایی ام بری
دورم شلوغ میشه بری اما نیستن دلی …

لینک دانلود آهنگ 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 413
  • بازدید سال : 15,737
  • بازدید کلی : 59,238