loading...

فانتوم

دانلود آهنگ فرزاد فرخ دیوانگی تو حق نداری بعد از این دست مرا رها کنی آتش به جانمان زنی به قلب خود جفا کنی فرزاد فرخ Download New Music Farzad Farokh – Divanegi

علیرضا بازدید : 107 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ فرزاد فرخ دیوانگی

تو حق نداری بعد از این دست مرا رها کنی

آتش به جانمان زنی به قلب خود جفا کنی

دانلود آهنگ فرزاد فرخ دیوانگی

فرزاد فرخ

Download New Music Farzad Farokh – Divanegi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

0
 
متن آهنگ دیوانگی فرزاد فرخ
تمام من برای تو تویی که جان من شدی ز عشق تو چه بی قرارم
نترس از این وابستگی از عادت و دلبستگی که بی تو من نفس ندارم
تو حق نداری بعد از این دست مرا رها کنی آتش به جانمان زنی به قلب خود جفا کنی
دیوانگی کن بیش از این باید که لبریزم کنی دریا به دریا با توام باید که درگیرم کنی
دریا به دریا با توام ...

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ دیوانگی با لینک مستقیم
عطر نفس های تو خواب چشمان تو آن همه حرفای تو عهد و پیمان تو
مرا نگاه کن ببین ای تو ای خوب من از تو من عاشق شدم ای تو محبوب من
دریا به دریا با توام ...
تو حق نداری بعد از این دست مرا رها کنی آتش به جانمان زنی به قلب خود جفا کنی
دیوانگی کن بیش از این باید که لبریزم کنی دریا به دریا با توام باید که درگیرم کنی
دریا به دریا با توام ...
 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 15,727
  • بازدید کلی : 59,228